Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić: Ujedinjenje oko kandidata koji ima najveće šanse je prirodno, ali uz dužno poštovanje ostalima, mislim da sam to ipak ja; Janković bi trebalo da oštricu usmeri ka Vučiću

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 21 februar 2017 14:17
Jugoslavija
Skromno nema šta.
Preporuke:
7
37
2 utorak, 21 februar 2017 14:19
moje mišljenje
Jesi ti si Vuče taj, u meri u kojoj su obični i normalni ljudi u ovoj zemlji još uvek živi.
Zato NE nasedaj na provokacije "dobronamernih"i "pristojnih" Jankovića, Topalovića, Nikolića, ŠuNatovića i ostalih Petrovića!
Preporuke:
35
3
3 utorak, 21 februar 2017 14:19
Mićko
Sve tačno.
Preporuke:
45
2
4 utorak, 21 februar 2017 14:23
Vlada
Tacno majstore ti si kandidat oko koga svi treba da se okupe.

Prvi posao ti je bio ministar inostranih dela zato sto je neka budala iz DS mislila da je moguce da neko ko nikada nista nije radio moze da bude ministar inostranih poslova.

Kod nas i Crnogoraca je to moguce.

Pa si onda predsedavao skupstinom UN zato sto je na nas dosao red a ti se zatekao na tom mestu.

Normalno sledece sto mozes da radis je samo predsednik republike sta bi drugo. Ne znam sta bi radio kada bi ti istekao mandat. Na visu funkciju ne mozes posto ne postoji.

U mojoj firmi bi tek prosao fazu da donosi burek za dorucak.
Preporuke:
6
40
5 utorak, 21 februar 2017 14:26
penzioner Cviko
Stalno se pitam šta to kandidati nude? Nude nam svoj egoizam i ništa više. Jeremić je po ovom osnovnom pitanju "otvoren". Ostali bi to možda pokazali ako bi bili izabrani. Nama ostaje pitanje koliko u tom egoizmu ima mesta za naš egoizam? Kod ovih na vlasti i da ima nestalo bi ko koverte za nagradnu igru. Većina članstva u SNS-u imaju samo interes, tj. ego koji kupi sve i ništa više ako ne računa na preletačke sposobnosti.
Preporuke:
8
20
6 utorak, 21 februar 2017 14:26
Dr
Naravno Vuče, nema povlaćenja u korist autističnih narcisoida sa Tvitera koji su na binu na prvom predizbornom skupu doveli fašistu i ekstremistu koji se zalaže za otcepljenje Vojvodine izvesnog Odžića.
Preporuke:
38
3
7 utorak, 21 februar 2017 14:27
negi
Samo napred Vuče,mani se srpske opozicije.Srpskoj opoziciji nije cilj da skine sa vlasti Vučića već da ostane u igri kao opozicija.Svesni su da prljavi poslovi moraju da se završe a oni jelte,"prepošteni" ne bi da prljaju ruke sa tim,neka to obave Vučić i Dačić pa će onda oni "čisti" da zasednu na vlast.To isto su uradili i Đinđiću koji je zbog toga izgubio glavu a oni kao ni "luk jeli ni luk mirisali" raznoguzaju i paratiziraju na političkoj sceni Srbije.Samo čuvaj glavu Vuče,vrednija je tvoja glava od sve opozicije i "patriotske" i "nepatriotske".Sve su to lelemudi i šibiceri.
Preporuke:
34
5
8 utorak, 21 februar 2017 14:33
Siguran glas
Što se mene tiče logika Vam je dobitna.
Preporuke:
29
2
9 utorak, 21 februar 2017 14:37
ANALITIČAR
Jeremić ima ogromne šanse i ugled . Pozivam glasače Boška da glasaju za Vuka jer Boško ne može biti Predsednik . Velja Ilić je uradio sjajnu stvar pozivajući svoje članstvo da glasaju Jeremića .

E sada gledao sam Vokija Šešelja juče . Pres konferenciju Radikala . Što se tiče patriotizma Šešelj je patriota ali ko hoće da ruši izdajnika Vučića neka ne glasa za Šešelja jer Šešelj kaže ako pobedi a ima sjajne šanse da će sarađivati sa Psihopatom AV . Dakle , iako volim i cenim Radikale i Šešelja pozivam patriote da glasaju za Jeremića jer glas za Vokija Šešelja je glas za VELEIZDAJNIKA I PSIHOPATU Vučića !
Preporuke:
34
2
10 utorak, 21 februar 2017 14:42
@ Vlada
Vuk nije iz familije pekara, pa ne raznosi burek po kućama. Ali, pošto kažeš da ti je familija mnogo jaka, što se ne kandiduješ? Ima cela familija da glasa za tebe.
Preporuke:
31
3
11 utorak, 21 februar 2017 14:44
kratko i jasno
Sve što treba je rečeno u par rečenica.
Preporuke:
25
2
12 utorak, 21 februar 2017 14:46
vuk nikako da promeni cud
Gledam sa strane, ali mi se nikako ne dopada "mislim da sam to ja".

Da li ste vi nesto posebno od mnogih skolovanih, pametnih Srba?
Preporuke:
2
27
13 utorak, 21 februar 2017 14:53
Spiridon
@ Vlada

Prvi posao Vuka Jeremića je bio u Deutsche bank odnosno u Commerzbank AG za koje je radio u Londonu. Šta da ti kažem zato i jeste Nemačka sva onako jadna, bedna i neorganizovano nikakva pošto Nemci uzmu pa gledaju da li je neko na primer završio Kembridž ili Kraljevski koledž u Londonu umesto da prvo vide kao kod nas to jest, kao kod tebe u firmi na primer, da li je neko nekome kum, od prijatelja sin, šurakov sinovac ili po partijskoj liniji, pa da može dete da raznosi burek kao što Bog zapoveda...
Preporuke:
28
3
14 utorak, 21 februar 2017 14:58
deda dine
Organizovali jednu tribinu u sportskoj hali, pozvali pola estrade, pa misle sada će Vuk odustati ako Tadić održi govoranciju.
Fini su ko iz Danske.
Ko ih ne zna skupo bi ih platio.
Samo pravo kaže komentator "negi" čuvaj glavu sinko, veliki su to zlikovci, lelemudi i šibicari gde god se okreneš svuda neka mafija.
Preporuke:
25
0
15 utorak, 21 februar 2017 14:59
Anka Krajina
@ Vlada
neko ko nikada nista nije radio moze da bude ministar inostranih poslova.

A premijer?!
I sad lepo dopunite spisak: Dačić, Vučić...

Neće biti da je "na nas dosao red" za predsednika Skupštine OUN nego je red došao na jugoistočnu Evropu!

A, za sve ostale koji ste "zgroženi" nad njegovom "narcisoidnošću", da vas pitam, kakav bi to kandidat bio kad bi u startu rekao da nije svojim protivnicima ni do kolena?! Da li onda glasali za njega?
Preporuke:
30
0
16 utorak, 21 februar 2017 15:02
@ vuk nikako da promeni ćud
U pravu ste, samo što se ti pametni i obrazovani ne kandiduju pa da iz izglasamo?
Preporuke:
13
0
17 utorak, 21 februar 2017 15:07
Vlada
@Vlada

Prvo se nisi ni predstavio.

Burek ne raznose pekari nego je to bio nekad obicaj da rade pripravnici iz postovanja prema starijim kolegama. To nije bilo nista neobicno, vise sala nego neka obaveza.

Hteo sam da kazem da covek nikad nista nije radio pre nego sto je postao ministar.
Cak i u firmama postoji neki staz da bi se videlo da li je neko za neki posao a kamoli u drzavi.

Ne znam o kakvoj familiji pricas.

Predednik drzave bi trebalo da bude neko ko je u zivotu nesto uradio. To je ono sto sam hteo da kazem.
Da si bar malo napregao svoj mozak verovatno bi shvatio.
Zalosno je da i za ovako jednostavne stvari ti moras da napregnes mozak.
Preporuke:
2
19
18 utorak, 21 februar 2017 15:23
ZR
Jeremić je suštinski u pravu, o tome se piše i priča zadnjih godinu dana, ali džaba kada su sujete neizbrisive.
Preporuke:
19
0
19 utorak, 21 februar 2017 15:26
negi
@Vlada......Ne napadaju Vuka što ništa u životu nije radio kako ti kažeš,nego što je nešto radio(o čemu oni mogu samo da sanjaju),to mu ne osporavaju čak ni najljući protivnici sem naravno tebe i Jovanova.
Preporuke:
18
1
20 utorak, 21 februar 2017 15:27
Mislilac
Nešto mislim da je za svu našu nesreću ipak kriv Nikolič - on je pobedom omogućio da onaj tutumalj i mufljuz ispliva na mesto predsednika vlade i unakazi Srbiju a Nikolić je to sve ćutke posmatrao. Valjda je računao da će narod shvatiti nesreću i probuditi se, ali kasno. I sad kad treba nešto da preduzme Nikolić se opet nešto dogovara sa skotinom.
Preporuke:
16
3
21 utorak, 21 februar 2017 15:29
eto
@ Vlada
Tacno je da predsednik, a narocito premijer, treba da bude osoba sa bogatom karijerom. Osim toga, mora da ima iskustvo u medjunarodnoj politici. Ali, gde vi, medju potencijalnim kandidatima, vidite takvoga koji sve ovo ispunjava ?!

Zato nemojte da teoretisete i pricate prazne price. Od svih ponudjenih VUK IMA NAJBOLJU BIOGRAFIJU.

Ili mozda mislite da ne treba da menjamo ovu bandu na vlasti, jer niko drugi nije bas idealan, pa "nemamo za koga da glasamo" ?!
Preporuke:
18
1
22 utorak, 21 februar 2017 15:30
Mihalkov
Da li se to Radulović DJB predomislio i kada je stavio ulitimatum da neće nikog podržati ako se Jeremić i Janković ne dogovore, odnosno da će se kandidovati sam?
Kakav fer plej da se smrzneš. Neka se kandiduje i neka pobedi ako može. Dosta nam je bilo.
Bilo je priče da će Radulović podržati Jeremića, kao što je Šutanovac podržao Jankovića, ali kanda je došlo do male izmene plana posle spektakularne tribine u hali sportova i ujdurme oko Diplomislava, i sada se on izmakao i stao u red za nesvrstane pod pretnjom kandidature sopstvene malenkosti...čim ga Informer reklamira, a ne napada kao po običaju sve iz opozicije.
Izgleda da se vrši pritisak na Vuka da odustane od kandidature, jer ipak je to selebriti društvo iz krug dvojke oko ser Jankovića DB, a oni su uvek bili mnogo veliki snobovi i interesdžije, i misle da se svet okreće oko njih čim obuku majicu sa natpisom nije teško biti fin.
Preporuke:
17
1
23 utorak, 21 februar 2017 15:39
@ Vlada
Koji je kandidat i gde radio pre nego što se kandidovao za predsednika, pošto Vuku zameraš ono što drugima ne zameraš?
Tomislav Nikolić jeste, bio je grobar, pre nego što je kupio diplomu.
Gde je radio Vučić?
Gde je radio Janković (osim što je bio zaštitnik građana na državnim jaslama deset godina)?
Gde je radio Obradović?
Gde je radio Šešelj?

Sve su to ljudi koji su stariji od Vuka i nisu nigde radili a kandidati su za predsednika.
Preporuke:
19
1
24 utorak, 21 februar 2017 15:41
Žika
Srpski patriota danas nema svog kandidata za predsednika. Ponuđeni izbor je katastofa za Srbiju. Jedni su nosili transparente Vojvodina republika, drugi su potpisali briselski sporazum, treći nose majice sa naslovom CIA. Nalazimo se na dnu kao Jevreji u ropstvu i vapimo za izbavljenje. Hoće li se skoro roditi srpski vođa, koji će nas povesti ka uzlaznoj liniji?
Preporuke:
8
2
25 utorak, 21 februar 2017 15:45
ahaha
ako smem da primetim, maestralno odigrano od strane vucica! sta ce sad sasa? nije vise zastitnik, a ako ne bude on taj kandidat, sta je onda? medjutim, ima najava da ce on i dalje biti zastitnik i posle izgubljenih izbora. pobrinuce se zapadna braca vec!
Preporuke:
13
1
26 utorak, 21 februar 2017 16:20
beogradski špijun
Saša Janković je odlično obavio posao u instituciji zaštitnika.
Očevim stopama polako ali sigurno.
Preporuke:
3
1
27 utorak, 21 februar 2017 16:27
@ Vlada
U mojoj firmi bi tek prosao fazu da donosi burek za dorucak.

Mašala, pa vi stigli do bureka a narod priča da ste u toj firmi još na sendvičima.
Da li vam dele i jogurt ili je zabranjen zbog asocijacije na revoluciju?
Preporuke:
13
2
28 utorak, 21 februar 2017 16:41
za ahaha
E pa druže ahaha uopšte nije smešno ako je to tačno.
Taj je već jedared predlagao da se mandat ombudsmana sa pet produži na sedam godina, pa da ombudsmanuje 14 godina, ali mu se omaklo. I sada bi opet po principu jednom špijun uvek špijun odnosno zaštitnik do moga.
Ako se tako ponašao kao zaštitnki građana, sa tendencijom da bude doživotni ombudsman, takav će biti i kao predsednik.
Pošto je sve veliki biznis, u eri novca kao merila svih vrednosti, a čovek ništa drugo do reklama i vredan taman koliko mesto u partijskoj sekti, masonskoj loži ili špijunskoj službi, onda ću ja ako mi se izbor svede na jednog veleizdajnika i jednog špijuna prespavati izbore.
Ni Tadić nije hteo da raspiše izbore, i taj je voleo vlast kao i Janković koga podržava, ali ovaj kada zasedne biće kao Vučić plus Joška Broz.
Pa će biti nama i posle Tome Tito.
Kulturan i fin.(sic)
Preporuke:
9
1
29 utorak, 21 februar 2017 16:52
Turas
Jeremić kao uvek mudro i razložno , ono što nema opozicija . Njegov predlog Jankoviću je logičan , ali verovatno ne Jankoviću kome je do vlasti a Srbija mu je kao i Vučiću samo u retorici . Zato je žalosno za one koji u obrazlaganju Jeremića ne uviđaju pravi smisao koji trebaju da slede , kao jedini način za promenu i novi pravac srbske politike . Zato i smatram , bez obzira što je pripadao dosovcima da je jedini danas za koga treba glasati . Nekako mi njegova izlaganja koja sm slušao bude nadu . Verujem i vama ?
Preporuke:
15
1
30 utorak, 21 februar 2017 17:25
mala bara puno krokodila
Šta vredi što čovek ima volju i što je sebe stavio nama običnom narodu na raspolaganje, kada danas svako misli da treba da bude kandidat za predsednika.
Ni manje zemlje, ni više tajkuna, stranaka, funkcionera, poslanika, akademika, estradnih umetnika, špijuna, agencija koje ne služe ničemu, boraca za sve i svašta i naravno kandidata za predsednika.
Meni su se sve opozicione stranke i sa Radulovićem na kraju od koga sam mislila da je razuman političar, toliko smučile, da mislim da više neću iz principa nikada izaći na neke izbore za parlament. Ovde su pokazali svi pravo lice, zato se nadam da će dostojanstveno propasti svi na izborima. Vuk nije ni računao na njihovu podršku, ali je problem što su to interesne grupacije za partijsko zapošljavanje SVE i što su se prilično nakotile, a imaju discipl.članstvo. Omasovile su.

Zar je Jeremić oko koga bi se u svakoj normalnoj državi normalne stranke otimale tako loš kandidat, ili smo mi potpuno izgubili svaki smisao za solidarnost i raciona.
Preporuke:
8
0
31 utorak, 21 februar 2017 17:26
Nemanja@Vlada
Jadna tvoja firma kad ti u jedan sat posle podne kuckaš ne netu.
Preporuke:
8
0
32 utorak, 21 februar 2017 18:28
Jagodinac
Jeremićeva prednost je što skoro ništa nije radio u Srbiji. Svi kandidati koji imaju srpsko iskustvo u laganju, podrigivanju, krckanju budžeta, sisanju vesala na državnim jaslama, treba da otpadnu.
Jeremić ima iskustvo koje je pokupio širom sveta. Treba mu ukazati poverenje ako obeća da će unaprediti odn organizovati državnu upravu (da li je nadležan). da će se ljudski ponašati prema Srbiji, da će biti vrhovni komandant tipa Mišića, da neće nikome verovati i ni sa kim trgovati, nego će birati profesionalce, kao on ili još jače. Da će vratiti dijasporu u Srbiju da gradi Srbiju, a ne da nam Šeici oru PKB njive, a Hrvati da nas hrane.
Da nas ubedi da znamo da radimo, da nam unese elan da smo sposobni da svojim snagama uradimo sve što zamislimo. Da strane investicije budu samo kupovina tehnologija i obuka specijalista, da naši ljudi rade za sebe i svoju Srbiju. Da vrati srpske banke u finansijski sistem Srbije, da uzima kredite koji će se oploditi, koji će sami sebe otplaćivati... isl
Preporuke:
8
0
33 utorak, 21 februar 2017 18:34
Vlada
@Nemanja

:)))
Pa firma je moja :))
I nije jadna, da je jadna onda ne bi mogao da kuckam.
To sto Vucic i njegovo drustvo nikad u zivotu nisu nista radili ne znaci da mi sada treba da glasamo za nekog ko isto nista nije radio a protiv je Vucica.

O kakvom to puslu pricate koji je radio Jeremic. Pa u 29-toj godini je bio savetnik Tadica za inostrane poslove.
Preporuke:
1
7
34 utorak, 21 februar 2017 18:59
Kosta
Vlado Bu Dalo,
u 29-toj je čovek pri svesti, najsposobniji, najenergičniji, nejnepokvareniji.
Ne hvali Jeremića, nisi u njegovoj komandi. Nemaš licencu.
Preporuke:
2
0
35 utorak, 21 februar 2017 19:02
@ Vladi
Nije radio na njivi, imaš pravo.
Samo kako ti više ne dosadi drski čoveče?
Preporuke:
7
0
36 utorak, 21 februar 2017 19:06
Yolo Djolo za Vladoa
Vaša firma je S(n)S po IPu? :D
Preporuke:
4
0
37 utorak, 21 februar 2017 19:21
Dečko
Tadić i DJB stvarno su kukavice - da izaberu Jeremića ili Jankovića bilo bi u redu kako sada stvari stoje, mada ja lično mislim da je Jeremić elokventniji. Gledao sam promociju Jankovića i mislim da "u vazduhu" nisam osetio dovonjno energije. Možda se stvari poprave.

#Vlado
nije rad samo udri budakom o ledinu.
Preporuke:
5
0
38 utorak, 21 februar 2017 19:37
nedeljko
Boško Obradović je radio tri meseca u školskoj biblioteci i zato je ozbiljan kandidat.
Ostali, sem Jeremića i Tome, mislim da nigde nisu radili.
Preporuke:
6
0
39 utorak, 21 februar 2017 20:21
Cojle brat od čiču na Manojle
Vidim će izginete sas ovi vaši kandidati, nego za koga da glasamo mi sa odseka dva prsta čela a nesmo ni za vučija a ni za vjekoslava?
Pomagajte ako za boga znate, možde će te pomoći i sebi onako uz put! Fala.
Preporuke:
3
1
40 utorak, 21 februar 2017 21:09
Gojira
Dakle , iako volim i cenim Radikale i Šešelja pozivam patriote da glasaju za Jeremića jer glas za Vokija Šešelja je glas za VELEIZDAJNIKA I PSIHOPATU Vučića !


Mala ispravka gosn Analitičar. Glas za Šešelja je glas za VELEIZDAJNIKA I PSIHOPATU Šešelja, a time i indirektno za VELEIZDAJNIKA I PSIHOPATU Vučića.
Preporuke:
9
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner